Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Szendvicsdiéta

2009.02.10
Jól hangzik, ugye? De mielőtt elkerülnénk a félreértéseket jobb, ha leszögezzük, hogy nem szalámis szendvicsről van szó, és nem franciasalátáról, de még csak nem is fehérkenyérről. Ha ugyanis fogyni akarsz, akkor be kell tartanod a szabályokat.

Szabályok

1. A szendvicset minden esetben egy szelet tönkölybúza- vagy teljes kiőrlésű kenyér képviseli. A kenyérre aztán rakhatsz mindenféle földi finomságot, persze a kereteken belül. Például pulykamell sonkát, paradicsomkarikákat, salátalevelet, zsírmentes csirkehúst, vagy sovány sajtot. Szabadon megválaszthatod, hogy az egy szelet kenyeredet valami sovány felvágottal fogyasztod el, vagy pedig megeszel egy pohár zsírszegény joghurtot, vagy két szelet sajtot.

2. A saláták esetében mindig a zöld színek domináljanak. Öntetet nem használhatsz, legfeljebb néhány csepp citromlével bolondíthatod meg. A csirkehús vagy grillezett, vagy párolt formában fogyasztható. A nagymama rántott husiját most mellőznöd kell, ha meg akarsz szabadulni a felesleges kilóidtól.

3. A diéta ideje alatt nem nélkülözöl ugyan semmiféle vitamint, de mivel kalóriatartalma igencsak alacsony, 5 napnál tovább nem szabad csinálni. De nem is nagyon kell, mert ha mindent betartasz, akkor 2-3 kg is lemegy rólad ez alatt az idő alatt.

Méregteleníts!

Mivel rengeteg rostot és zöldsalátát viszel be, az anyagcsere is felgyorsul, melynek következtében rengeteg salakanyagtól szabadulhatsz meg, és a vízháztartásod is kiegyensúlyozottá válik. Ne feledkezz meg azonban az elegendő mennyiségű folyadékfogyasztásról! Napi 2 liter szénsavmentes ásványvizet és 0,5-1 liter zöldteát igyál meg – ezzel is elősegítve a szervezet méregtelenítését.

2 napos mintaétrend

1 nap

Reggeli:
1 szelet teljes kiőrlésű pirítós, sovány margarin, 2 szelet paprika, 1 csésze zöldtea (cukor nélkül).

Tízórai: 1 alma, 1 pohár frissen facsart gyümölcslé.

Ebéd: 1 szelet teljes kiőrlésű pirítós, 1 vékony szelet grillezett pulyka- vagy csirkemell, nagy adag zöldsaláta, 1 csésze zöldtea (cukor nélkül).

Uzsonna: 1 alma.

Vacsora: saláta zöldbabból, zöldborsóból, káposztából, 1 szelet teljes kiőrlésű pirítós.

2. nap

Reggeli:
1 szelet teljes kiőrlésű pirítós, 1 szelet sovány sonka, 1 szelet sovány sajt, 2 szelet paprika, 1 csésze zöldtea (cukor nélkül). A kenyérre nem kerülhet vaj.

Tízórai: 1 kivi, 1 pohár frissen facsart narancslé.

Ebéd: 1 szelet teljes kiőrlésű pirítós, 1 szelet sovány csirke- vagy pulykahús, 2 paradicsom.

Uzsonna: 1 kivi, 1 pohár frissen facsart zöldség vagy gyümölcslé.

Vacsora: brokkoli, bébi répa, zöldbab párolva, 1 szelet teljes kiőrlésű pirítós.

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.
 

 





Archívum

Naptár
<< December / 2017 >>

Statisztika

Online: 2
Összes: 180491
Hónap: 1388
Nap: 49